pondelok 9. júla 2007

funguje vs.nefunguje




Dnes sme sa so Simi prvykrat "pochytili"... konecne, uz som sa bala, ze k tomuto mometnu ani nedojde, co by bolo prinajmenosom dost divne...


No ale ked ona sa dokaze vytocit nad takymi hlupostami, ako napr. nejde tepla voda, nemame plyn, neda sa varit... resp. aby ste boli v obraze, bud ide voda, alebo plyn, ale nie obidvoje... svabiky dobru nocku davaju (nalez bol zatial limitovany na moju izbu..), nefunguje kluc od vchodovych dveri do budovy, nefunguje mikrovlnka ani pracka... Ked to tu tak menujem a vobec netrapim mozgove bunky, cim chcem naznacit, ze som kopu veci zabudla spomenut, tak si tu uvedomujem, ze nie je toho malo... No ale ktory zo Spanielov by sa v takejto tropickej horucave zaoberal takymi malichernostami ako je chod domacnosti, zivota....?Neviem, ale urcite nas Javi nie...

Ako sa hovori po kazdej burke pride slniecko a tak sme ako spravne zenske vyrazili do obchodov... aj ked vacsina mala zavrete lebo siesta... no maju tu teraz sezonne rebajas- zlavy. Zvlastne, ze sezona este poriadne nezacala a jednotlive media z Pyrenejskeho poloostrova su plne informacii o letnych vypredajoch, no my ako otrokyne konzumneho zivota mozme podakovat patronovi fashion, ze v Spanielsku sa s tym pasuju prave v tomto case...ulovili sme si par peknych a lacnych kuskov a ja som spokojna odkracala do robotky...

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

heh taze bud voda abo plyn hihi nezavidim myzas mame vodu co je aj tepla aj studena hih vo vsetkych kohutikoch a chladnicku ktora ak nieje na maxime ta sa topivsetka a tecie z nej voda a ked je na maxime tak potraviny pre istotu mrznu ... ale ta prazenica z par polozmrznutych vajec celkom vysla ;)len tie paradajky a paprika boli...suce na vyhodenie :)

Unknown povedal(a)...

heh a aby som nezabudol ta chladnicka je sa z vonku zahrieva :)a mame aj tv z dvd :D ale nieje k tomu dialkove :) taze pozerame len filmy ktore maju v menu play na prvom mieste bo ine nespustime :) hih a tv ma kvalitnu uhlopriecku 22-27cm :D