streda 11. júla 2007

Calella












Pred prichodom do Malgay som stravila par dni u mojho kamarata Agustina a jeho rodiny v Calella(y). Je to turisticke mestecko na pobrezi Costa Brava v okoli Barcelony. Ten cas mi prisiel vhod, prijemny oddych po skuskovom obdobi a nacerpanie sil pred pracou, ktora ma cakala v Malage :-)


Agustin je majitelom obchodika so suvenirmi a inak ma velkeho cestovatelskeho ducha. Navstivil rozne krajiny v Afrike, Juznej Amerike a Azii.


Jeho zena, Aee (Thajcanka) je take usmievave stvorenie, ktore mi vyvaralo najroznejsie specialitky z domoviny... Jeden den mi vravi: "Martina, urobim thajske jedlo, ale je trosku stiplave...nevadi?" Ja na to, ze ak len trosku, tak jasne, ze to bude ok. Neviete si predstavit ako ma stipali pery, hltan a asi aj zaludok nasledujuci den... thajska kuchyna je naozaj pikantna (pouzivaju najroznejsie korenia, kokosove mlieko, zeleninu a morske cudaciky :-)


Ako mozte vidiet na fotkach, ich syncek je krasny spanielskothajsky mix, vola sa Samui a zo mna si hned urobil pestunku...cele dni sme sa hrali a na konci dna mi vliezol do postele s tym, ze spi so mnou :-) ...

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

Ten ich syn je prekrasny ....moje zlate deti ...pa pa cmuk