streda 11. júla 2007

la cucaracha, la cucaracha, tralalalala ...















Neviem, ci som uz spominala, aky ritual som si tu zauzivala... konkretne sa niekolkokrat denne zohynam, nie preto, aby som poohybala chrbticu, ale aby som si checkla kolko krasnych kuskov neobycajnych svabikov mam pod postelou...



Hned druhy den po prichode sme si dali so segrou brigadku a vsetko poriadne vypucovali, vystriekali proti cucaracham-svabom, ale zda sa, ze pripravok proti bol vlasnte pre... aspon tymto spanielskym kuskom to mimoriadne chuti...no mozno sa teraz usmievate, ale vedzte, ze mne trosku trvalo, kym som si na tychto spoluputnikov zvykla. Vraj je to tu bezne, kvoli teplu su vsade... ach jaj, clovek si az pri podobnych situaciach uvedomi, ako mu je vlastne v januari na Slovenksu fajne.. :-)



K prispevku pridavam fotky nasho obydlia, s konkretnym zaberom na "kamarata" v mojej izbe...

2 komentáre:

pali povedal(a)...

hehe no tych svabov vam nezavidim ale aspon nikdy nie si doma sama :P
hehe a pozdrav simonku vidim ze spev a gitaru neopusti nikde ;))
szia zatim

Unknown povedal(a)...

heh mo ja sa tiez tesin na slovensko teraz sa mi zacinaju pacit tje slovenske horucavy a hlavne slnko ... bo hnusne english weather mi uz lezje.... ;)