štvrtok 16. augusta 2007

konecne volnooo
























Po dlhsej dobe som mala opat volno... vyrazili sme s kolegami z prace do mesta, nech si uzijeme trosku aj dennej Ferie. Stretli sme sa na Plaza de la Merced, dohodli sme sa na 14tu, takze cca o 15: 30 sme konecne vsetci vyrazili za zabavou... Totiz Spanieli a dochvilnost nejde velmi dokopy... skoda, ze Simi pracovala, takze po chvilke sa musela odpojit a bezat do prace...My sme medzitym ochutnali Cartojal- spanielske sladke vino (nie cuco!) typicke pre oslavy tohto mesta... potom sme skocili pozdravit Javiho do restiky, kde nam fajne navaril a opat do mesta... ja som sa nenapadne odpojila domov, lebo zurovat bez prestavky chce vydrz... dohodli sme sa na 01:30, ze sa opat vidime a ideme na nocnu Feriu... som zvedava, o ktorej sa vsetci zidu.. podam spravy, papa

1 komentár:

Unknown povedal(a)...

ake ste tam zlate......vidiet ,ze vam prospieva pobyt pri mori.....nejako ste mi tam opekneli....ch acha cha