nedeľa 20. apríla 2008

"sweetheart, darling, love"

Ja vieem, viemm, ze som sa davno neozvala a na obranu poviem len tolko, ze ma to mrziii;)
Akosi som na toto moje internetove "dietatko" nemyslela, no polepsim sa, cestne slovo...

Aby ste vedeli, ze vas netaham za nos a myslim to uplne vazne, pustim sa do zapiskov hned teraz :) Navrhujem kratku cestu casom... tak o necely rok do zadu..

Je polovicka septembra 2007 a ja plna ocakavani opustam KE za novymi dobrodruzstvami, vzdelavanim a samostatnostou....juhuuuu...

Moj juhuuuu pocit ma vsak opustil akosi prirychlo... Presnejsie, hned ako nastali prve byrokraticke problemy s vybavenim pozicky pre tzv. "tuition fee" teda studijne za skolu v UK, nasledne problems s vybavenim grantu a napokon to osladili aj ludia z realtiky, cez ktorych mam kontrakt na byvanicko... Nebudem zachadzat do detailov, v skratke len par rad pre tych, ktori by sa chystali do Anglicka, aby neocakavali ze sa dodrziavaju deadlines, ze anglicka posta funguje, ze ludia konaju ferovo a podla zmluvy... ;)

No ale nemozem povedat, ze mi je tu tak velmi velmi zle.. Ved skoro kazdy den ma niekto v obchode, kde obcas v zmysle financnej existencie travim volny cas, nazve sweetheart, darling, love ... alebo bitch ;) Tu sa kolegyne, kamarati, aj ludia, ktorych absolutne nepoznate takto radi a casto oslovuju... Nevadi, ze prave v jednej ruke drzim supertazkukrabicu, druhou pridrziavam nemoznu policu (ktoru mi prave manazerkinej manazerky supervisorka prikazala premiestnit) otocena chrbtom k zakaznikovi.. nevadi, nasleduje: "hm, love can you tell me where the tissues are?" ..hm, to este zvladam, uff, vydychem si...
Stava sa, ze ludia v PoundWorld obchode, kde vsetko stoji naozaj 1 pound, hladaju veci, ktore nema v slovnej zasobe ani online slovnik... Vtedy caso vysvetlujem, ze nie som Anglicanka, no nevzdavam sa... chcem, aby mi popisali, na co sa to pouziva, aspon ich nasmerujem na spravne oddelenie... vtedy vo vacsine pripadov dochadza ku rezignacii... namiesto toho, aby potrapili mozgove zavity a zahralia sa so mnou na ""hadaj na co myslim ;)" kyvnu rukou nado mnou a kracaju ku mojej polskej kolegyni, skusit stastie tam...
Hm, rozhodujem sa, ci ich chapat alebo nie... ten European Free Market ma predsa len svoje zakutia... Pri cestovnych potulkach stratavam Poliakov castejsie nez domorodych a tym netvrdim, ze je to zle alebo dobre...Ved napokon aj mna potesil den, ked som v Huddersfielde nasla polsky obchodik s MNAAAAAAAAM polskym chlebikom, tak napadne podobny tomu slovenskemu...





Rada by som sa nadalej unasala pismenkovanim pri prijemnej online fun radio hudbe, no dissertation volaaa ma volaaa... O priblizne tyzden nastane den, ked mi zo srdiecka spadne jedna velka povinnost a ja odovzdam bakalarsku pracu :) ... Potom uz len milion skusok tu a doma a leto moze skoncit :(
... ach jaj, tazky to zivot studenta ;)

cmuk nabuduce!

Žiadne komentáre: